Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Anlamlı Yeni Whatsapp Durumları

Yeni whatsapp durumları ile karşınızdayız. Anlamlı whatsapp durumları ve güzel whatsapp durumları ile beğendiğiniz sözleri aşağıda bulabilirsiniz. Sevgilisinden ayrılan whatsapp kullanıcıları eski sevgiliye laf sokmak için aradığınız anlamlı sözler burada. Eski kocaya laf sokmalar, eşinizi için whatsapp durumları güzel sözler ve atarlı sözler için konumuzdaki güzel sözleri kullanabilirsiniz.


Bu benim yolum...

İnsanı en çok yıpratan şey iyi niyetidir.

Ben ki devrik cümle iken kalktım sana şiir oldum ya sen ne yaptın ?

Sevmek için ''YÜREK'' devam ettirmek için ''EMEK'' gerek...

İnsanlara fazla güvenmekten yoruldum artık...

Karma karışık bir durum içindeyim...

Sana da bu yakışırdı zaten!

En büyük zenginliğim eşim ve çocuklarım..

Ölüm sadece başlangıç...

Kimine GÜLÜŞÜM kimine GİDİŞİM, sana  hangisi koydu BEBİŞİM.

İnce bir sitem var içimde..

Biz Osmanlı torunlarıyız kimse yıkamaz!!!

Kalbin her atışı kendi ecelinin ayak sesidir...

Herkesin bir ruh hali vardır. Bizimkisi halsiz düştü, olmazlara koşmaktan.